rutgerenwendy.reismee.nl

morgen alweer weg,snik!

Vanaaf de laatste avond met de band!,Rut heeft gister beloofd samen met ze Bon Jovi te zingen want het verzoekje gisteren ging moeizaam..ghighi..dus die dans moet vanaaf komen hoop ik! hahahaha, we gaan vanaaf eten bij een Thais restaurant met een prachtig uitzicht op de zonsondergang,wat romantisch he!!!..hihihi, we gaan zo nog ff zwemmen ,heerlijk! morgen nog naar de satekoning en een massage doen hier en dan richting thuus, dikke kus en allemaal vrolijk pasen alvast en hou de site nog in de gaten voor foto's en video's,die volgen snel!!!

xxxxx

Asjen en Julia

Dag Rutger en Wendy,
Rutger samen met de band? Zelfs op de badkamer knarsen de tegeltjes als ie zijn keel openzet, ben benieuwd.
Hoor dat Wendy met een kabelbaantje de berg op ging en daarvan niet al te vrolijk werd, maar dapper hoor, you did it. Veel plezier verder en we genieten van jullie verhalen.
PS Met de besnorde broeders gaat het goed..
Tot zondag en een goede reis .
Liefs, Papasjen en mama

Ineke

Genietend van forse regenbui, afgewisseld door een hagelbui en (niet schrikken!) een enorme sneeuwbui
wens ik jullie een goede reis toe!

Tiki

Hey Rutger en Wendy,

Wat een super vakantie hebben jullie!
Heeft Rutger de voetjes, maat 49??? nog van de vloer kunnen krijgen?? Geniet nog lekker van zo'n heerlijke massage en een laatste dag met mooi weer! Hier is het knudde. Alvast een hele goede terugreis, groetjes en een dikke kus, Theo en Tiki

Neef Rogier

Heeee!
Lieve Neef en Schoonnicht! Jullie neef mist jullie en is blij dat jullie morgen weer terugkomen!

Spreek jullie!
xxx
Rogier

Sophia

Dag vakantiegangers,

Valt niet mee weer in dit koude kikkerlandje.
Ach snel weer aftellen naar de volgende vakantie!!

Ben benieuwd naar de beloofde foto's/filmpjes???
Tot gauw XXX