rutgerenwendy.reismee.nl

geen plaatjes en video's :(

Luitjes,

Foto's plaatsen en de leuke videootjes hier neerzetten lukt niet,erg spijtig!!!! maar ja het is niet anders...nu hebben we inmiddels trekjes dus gaan maar eens even naar de bar! :)

Het is hier nu bijna 21.00 dus hoog tijd voor een cocktailtje, na deze teleurstelling zijn we erg toe aan een borrel..whihihihihi

dikke kussssiessssss en een fijne werkweek weer vanaf morgen, we zullen aan jullie denken in het zwembad waar we romantisch gaan poedelen..hopelijk dit keer met het grote monster...

xxxxx

Julia en Asjen

Hallo Rutger en Wendy,
Jammer dat het niet lukt met de foto's, moeten we er nog een weekje op wachten.... Jullie verhalen klinken goed, vooral het weer spreekt ons aan. Vandaag regen regen regen er komt geen einde aan! Dus zitten we binnen, beetje opruimen, beetje lezen. Jullie nog veel zon, warmte, plezier en gezelligheid! Liefs en kus papa en mama.

Els en Frank

Het klinkt alsof jullie het erg leuk hebben. We zijn hartstikke jaloers... :-) Hier in Almere regent het nu al de hele dag. Zal vast niet zo heftig zijn als een tropisch buitje, maar wel minder aangenaam. Veel plezier nog en denk eraan: dammetjes bouwen tussen de cocktails.

Daphne

Hey!
Awh, zker jammer met de foto's. Nou ja, die komen we dan wel tegen als jullie (nu nog niet aan denken hé!!) weer in het koude, regenachtig kikkerlandje zijn...
Liefs Daphne en Karel.

Saskia

Bonjour!!
Ben net terug van mijn MEGA vakantie in de Franse sneeuw, was ook erg fijn
maar ben zodra ik de mogelijkheid had op jullie site gaan kijken, helemaal gaaf wat jullie allemaal doen, vooral de drank spreekt me erg aan!! Geniet ervan en ik hou jullie in de gaten!! Liefs, Saskia